-
1.
نویسنده : جمشیدی، مینا ؛ کردآبادی، مریم ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیاعتمادعملکرد تیمیرهبری تحول گرا
-
2.
نویسنده مسئول : امیرکبیری، علیرضا ؛ نویسنده : بلوکی کورنده، محمد علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:مدیرانمربیگریبانکداری خصوصی
-
3.
نویسنده : جمشیدی، مینا ؛ امیری، الهام ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (15 صفحه - از 309 تا 323 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریبرنامههای پاداش
-
4.
مترجم : جمشیدی، مینا ؛ پور یوسفی، یزدان ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1383 - شماره 147 (2 صفحه - از 52 تا 53 )
-
5.
مترجم : جمشیدی، مینا ؛ پور یوسفی، یزدان ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1382 - شماره 141 (2 صفحه - از 105 تا 106 )
-
6.
نویسنده : افتخاری، مصطفی ؛ جمشیدی، مینا ؛ نویسنده مسئول : فرهی، علی ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»پاییز 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 173 تا 197 )
کلیدواژه ها:روش دلفیتحلیل مضمونفرهنگ سازمانی با عملکرد بالا
-
7.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ جمشیدی، مینا ؛ گودرزی، پروین ؛ یوسفی، صامع ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:سنجشرفتار شهروندی سازمانیاستادان دانشگاه
-
8.
نویسنده : متاجی نیموری، فاطمه ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1400 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:شایعهمدیریت شایعهشایعه سازمانیمدیراناخلاقمدلکارکنانپژوهشاولویت
-
9.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 27 (12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییهمدلیقابلیت اطمینانمدل سرکوالعوامل ملموسرضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
10.
نویسنده : متاجی نیموری، فاطمه ؛ رضاییان، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 497 تا 515 )
کلیدواژه ها:شایعهمدیریت شایعههمپایی اجتماعی