-
1.
نویسنده مسئول : سرداری، باقر ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1400، دوره هفدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی تحصیلیکفایت اجتماعیسازگاری تحصیلیپیشرفت تحصیلی پایین
-
2.
اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
نویسنده : طالبی، سبا ؛ نویسنده مسئول : سرداری، باقر ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1399، دوره شانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:فرسودگی تحصیلیاختلال یادگیری خاصمداخله شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی