-
1.
نویسنده مسئول : اسکندری نیا، نیما ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:نئواستراتژیسندروم فرسودگی استراتژیکتوهم چسبندگی مدیریت استراتژیکمعکوس سازی نیتاستراتژیک سازی
- 2.
-
3.
نویسنده : اسکندری نیا، نیما ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 82 تا 99 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرویکرد جامعه شناسیلئونل مسی
-
4.
نویسنده : ابوالحسنی رنجبر، احمد ؛ زارعی رهرو، امیرحسن ؛ اسکندری نیا، نیما ؛ بزرگی نژاد، مهرداد ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1394- شماره 17 و 18 ISC (15 صفحه - از 79 تا 93 )
کلیدواژه ها:منطق فازیصنعت نفتسيستم خبرهمسئوليت اجتماعی
-
5.
نویسنده : اسکندری نیا، نیما ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 30 تا 45 )
کلیدواژه ها:استعارهنمایشنامهاستراتژی به مثابه چندگانهپنداریتاربینی استراتژیک
-
6.
نویسنده : سیفی، رضا ؛ زارعی رهرو، امیرحسن ؛ اسکندرینیا، نیما ؛ واشقانی فراهانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 69 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:اثربخشیمدل تعالیممیزی استراتژی
-
7.
نویسنده : اسکندری، نیما ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:عملگراییوانمودهساخت شکنیاستراتژیک سازیرویکرد پساکیفیعادت سازی
-
8.
نویسنده : اسکندری نیا، نیما ؛ دانش فرد، کرم اله ؛ فقیهی، ابوالحسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1398 - شماره 73 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 13 تا 33 )
کلیدواژه ها:رویکرد نوآورانهرویکرد انطباقیرویکرد مرحلهایشبکه خط مشی
-
9.
نویسنده : اسکندری نیا، نیما ؛ فقیهی، ابوالحسن ؛ نویسنده مسئول : دانش فرد، کرم اله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:رویکرد انطباقیرویکرد مرحلهایرویکرد اشاعه نوآوریشبکه خط مشی گذاری عمومیخطخطمشیرویکردخط مشیگذاری عمومیخطمشیگذاری عمومیانطباقیعدم قطعیتفراترکیب
-
10.
نویسنده : اسکندری نیا، نیما ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (9 صفحه - از 50 تا 58 )
کلیدواژه ها:منطق فازیمزیت رقابتیمزیت رقابتی پایدارمدلسازمانفازی