-
1.
نویسنده : Rashidi، Naser ؛ Ganbari Adivi، Amir ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2010 - Number 217 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionVocabularyincidental learningComprehensionfocused Reading
-
2.
نویسنده : Dabiri، Asma ؛ Rashidi، Naser ؛ Saadat، Mahbobeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ Alimorad، Zahra ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2016, Volume 7 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 29 تا 56 )
کلیدواژه ها:careful readingsentence-level comprehensiontext-level comprehensioninter-text level comprehensionEFLIranianAcceptToEFL UNDERGRADUATES