-
1.
نویسنده : بنی اسدی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلاندازه اثرمرور سیستماتیک. اصالت برنددی ان ای برند
-
2.
نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛ نویسنده : بنی اسدی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 19 تا 35 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی