-
1.
نویسنده : ربانی، زینب ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیسازماندهیخودکارآمدیراهبردهای شناختیبسطمرور ذهنیارزش تکلیفجهت گیری هدفراهبردهایهـدف
-
2.
نویسنده : ربانی، زینب ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:روانشناسی»پاییز 1393 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 247 تا 262 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیخودکارآمدیجهت گیری هدفراهبردهای یادگیری خودتنظیمیباورکنترل یادگیریراهبردهایبـاهـدف
-
3.
نویسنده : یوسفی، فریده ؛ بردبار، مریم ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1395 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:درگیری تحصیلیهیجان تحصیلیمحیط حامی خودپیرویفرایندهای نظام خودنیازهای بنیادین روانشناختی
-
4.
نویسنده : مرحمتی، زهرا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:صبردانشجویانبهزیستی روان شناختی
-
5.
نویسنده : سلیمانی حمیدی نژاد، مریم ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:روش ها و مدل های روان شناختی»زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها:هوش عاطفیسلامت روانیمثلث شناختیسلامت روانی دانشجویانپرسشنامهدانشجویانپژوهش
-
6.
نویسنده : شهیم، سیما ؛ یوسفی، فریده ؛ شهائیان، آمنه ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1386 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:پایاییهنجاریابیرواییمشکلات رفتاری کودکانمقیاس درجه بندی کانرز
-
7.
نویسنده : یوسفی، فریده ؛ حسین چاری، مسعود ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»پاييز 1381 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 86 تا 99 )
کلیدواژه ها:بهداشت روانیR-LCSدانشجویان پزشیکمقیاسهای روانشناختیاطلاعاتمقیاسدانشجویاننمراتروایی
-
8.
نویسنده : بحری، سیده لیلا ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1393- شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 21 تا 46 )
کلیدواژه ها:دانشآموزاندرگیری شناختیدرگیری تحصیلیدرگیری رفتاریدرگیری عاطفی
-
9.
نویسنده : یوسفی، فریده ؛
مجله:کودکان استثنایی»زمستان 1385 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 871 تا 892 )
کلیدواژه ها:anxietydepressionCognitive Emotion Regulation Strategiestalented studentsراهبردهای شناختی تنظیم هیجانافسردگی و اضطرابدختراننمرات
-
10.
نویسنده : امینی، مرضیه ؛ یوسفی، فریده ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1380 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 149 تا 172 )
کلیدواژه ها:منابع استرسنحوه واکنش به منابع استرسروایی و پایایی مقیاس گادزلادانشجویانشیرازنمراتسوادپرسشنامه