-
1.
نویسنده مسئول : علمدار، زينب ؛ نویسنده : اکبريان، رضا ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحه - از 106 تا 118 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
نویسنده مسئول : علمدار، زينب ؛ نویسنده : اکبريان، رضا ؛
مجله:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحه - از 106 تا 118 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی