-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ عالی پور، الهه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاريابی سبزابزارهای بازاريابی سبزرفتار مصرفکننده سبزتبليغ محيط زيستیبرچسب محيط زيستیبرند محيط زيستیبخشبندی مصرفکننده سبزمحیط زیستمصرفکنندگانمحیط