-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میراحمد ؛ شیرازی، محمود ؛ سیاه تیری، ویدا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1386 - شماره 8 ISC (21 صفحه - از 159 تا 179 )
کلیدواژه ها:ارتباط کلامیسرمایهگذارعادیکانالهای ارتباطات بازاریابیشرکتهای کارگزاریفرضیه شناخت سرمایهگذار مرتون
-
2.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت