-
1.
نویسنده : خادمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 35 (جلد پنجم) (21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی دهان به دهان
نویسنده : خادمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 35 (جلد پنجم) (21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی دهان به دهان