-
1.
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Malmir، Ali ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 261 تا 288 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyCLTwillingness to communicate (WTC)L2 speakingDogme ELT
-
2.
نویسنده : Derakhshan، Ali ؛ Malmir، Ali ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 291 تا 318 )
کلیدواژه ها:technical-academic wordsESP readinggeneral high-frequency wordscore-academic words
-
3.
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Malmir، Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 183 تا 211 )
کلیدواژه ها:individual differencesMultiple intelligencesPragmatic CompetenceL2 Speech Acts
-
4.
نویسنده : Malmir، Ali ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Language Horizons»Autumn And Winter 2020, Volume 4- Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 187 تا 209 )
کلیدواژه ها:NormativeIdentity processing styleinformation-orienteddiffuse-avoidantL2 pragmatic knowledgepragmatic performance
-
5.
نویسنده : Malmir، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2020, Volume 12 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 177 تا 216 )
کلیدواژه ها:Investmentinterlanguage pragmatic learning strategies (IPLS)Pragmatic CompetenceL2 Social Identity
-
6.
نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛ نویسنده : Mazloom، Parisa ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2021 ,Volume 9 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 67 تا 94 )
کلیدواژه ها:speech actDynamic Assessmentpragmatic comprehensionPragmatic AccuracyPragmatic Speed
-
7.
نویسنده : Alizadeh، Azadeh ؛ Malmir، Ali ؛ نویسنده مسئول : Zarei، Abbas Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2024, Volume 16 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:Technology-mediated Task-based language teachingonline flipped learningonline language learning self-regulationproblem-based instruction online