-
1.
نویسنده : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 صفحه - از 483 تا 493 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپارادایم های رضایت مشترینگرشهای رضایت مشتری
-
2.
نویسنده : پارسائی، نادره ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (16 صفحه - از 47 تا 62 )
کلیدواژه ها:اشتیاق به برندتعامل فروشندگان با برند آنلاینجوایز برندوفاداری فروشمنده به برندهواپیمایی ماهان
-
3.
نویسنده : تاتار، مسعود ؛ هادی زاده، علی اصغر ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 3 (20 صفحه - از 220 تا 239 )
کلیدواژه ها:تصمیم خرید مشتریعوامل بصری بستهبندی محصولتغییر در رفتار برنامه ریزی شدهاطلاعاتمحصولمشتریرنگبستهبندی محصولمصرفکنندهطراحی