-
1.
نویسنده : Shamsi Lameshkani، Fatemeh ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ نویسنده مسئول : Soleimani، Hassan ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2022, Volume 11 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 92 تا 107 )
کلیدواژه ها:Writing Skillflipped classroomWriting self-efficacywriting attitudeConstructive Alignment
-
2.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Eskandari، Zahra ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 50 تا 69 )
کلیدواژه ها:Involvement Load Hypothesisvocabulary acquisitiontechnique feature analysis
-
3.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Roostami Abusaeidi، Ali Asghar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:TestAssessmentRaterPerformance-Based AssessmentHolistic Rating ScaleOral English Proficiency Construct
-
4.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Talati-Baghsiahi، Amrollah ؛ Moafian، Fatemeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2016, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 102 تا 122 )
کلیدواژه ها:Persianresearch articlesEnglishcross-linguistic: cross-cultural variationepistemic modality markersPersian/English
-
5.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ نویسنده مسئول : Haghighi، Hamzeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2019, Volume 8 - Number 3 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:PerceptionListeningEFL learnersspeakingTelegram Appflipped classroom