-
1.
نویسنده : حسینی زرین کلائی، سیده زهرا ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحه - از 626 تا 640 )
کلیدواژه ها:آشنایی برند کیفیت اطلاعات نگرش به برند قصد خرید آینده مشارکت در رسانه های اجتماعی برند
-
2.
نویسنده : کلانتری، کلثوم ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (8 صفحه - از 253 تا 260 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی قابلیت بازاریابیگرایش بازاریابی
-
3.
نویسنده : رافعی، مهدی ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 641 تا 654 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی امنیت سایبری روش دلفی فازی روش ویکور فازی
-
4.
نویسنده : گل محمدی، میعاد ؛ بهنیا، بردیا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (8 صفحه - از 1167 تا 1174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبانکداری الکترونیکیرضایت خدمات