-
1.
نویسنده : شریعتی، سید حسین ؛ ﻣﺪاح ﻋﻠﯽ، راﺿﯿﻪ ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
همایش:الگوهای نوین مدیریت کسب و کار»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی (16 صفحه - از 46 تا 61 )
کلیدواژه ها:ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رواﺑﻂ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺳﻨﺠﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدﭘﺮداز
-
2.
نویسنده مسئول : وزیری گهر، حمیدرضا ؛ نویسنده : خالقی راد، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 97 تا 121 )
کلیدواژه ها:فرایندهای کسب و کارعملکرد سازمانیفواید فنی معماری سازمانیفناوری اطلاعاتفنیسازمانیمدیریت فرایند کسب و کار
-
3.
نویسنده : وزیری گهر، حمیدرضا ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ اسدپور، ایلناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها:عملکردهوش هیجانیهوش شناختیسازمان منطقه آزاد کیش
-
4.
نویسنده : همتی، قاسم ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (13 صفحه - از 1506 تا 1518 )
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی رضایت شغلی شایستگی مدیریتی
-
5.
نویسنده مسئول : وزیری گهر، حمیدرضا ؛ نویسنده : اخلاقی، جواد ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1401 - شماره 70 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:سیستمهای خبرهریسک اکتشاف و توسعهمیادین نفت و گاز| طراحیسیستمریسک
-
6.
نویسنده مسئول : وزیری گهر، حمیدرضا ؛ نویسنده : اخلاقی، جواد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1400 - شماره 68 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 215 تا 240 )
کلیدواژه ها:سیستمهای خبرهریسک اکتشاف و توسعهمیادین نفت و گاز