-
1.
نویسنده : Mansouri، Alireza ؛ Taghiyareh، Fattaneh ؛
مجله:international journal of web research»Autumn 2019, Volume 2 - Number 2 (9 صفحه - از 36 تا 44 )
کلیدواژه ها:Social networkAgent-based modelingSegregationOpinion FormationSocial Impact ModelOpinion Dynamics
-
2.
نویسنده : Salehi، Sajjad ؛ نویسنده مسئول : Taghiyareh، Fattaneh ؛
مجله:international journal of web research»Spring 2019, Volume 2 - Number 1 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:social networksOpinion FormationAgent Based Modeling (ABM)Social MarketInternal Tendency
-
3.
نویسنده : Mansouri، Alireza ؛ Hatami، Javad ؛ نویسنده مسئول : Taghiyareh، Fattaneh ؛
مجله:international journal of web research»Autumn 2018, Volume 1 - Number 2 (9 صفحه - از 34 تا 42 )
کلیدواژه ها:emotionsocial networksComputational Social ScienceOpinion FormationSocial Impact ModelComputational Social Science, Social NetworksSocial Impact Model, Emotion