-
1.
نویسنده : ابراهیمیصدرآبادی، مهناز ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کیمیاگری، علیمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1397، دوره بیست و دوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 51 تا 76 )
کلیدواژه ها:اقتصادسنجیرضایت مشتریسودآوریخدمات پس از فروشلوگان
-
2.
نویسنده : سیداصفهانی، میرمهدی ؛ کاظمی، سید عباس ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1375 و بهار 1376 - شماره 35 و 36 ISC (15 صفحه - از 64 تا 78 )
کلیدواژه ها:کارآییبهرهوریاثربخشی سازمانیفرهنگ سازمانی تئوریهای سازمانیمدلهای اثربخشیمعیارهای اثربخشیمدلفرهنگفرهنگ سازمانیسیستمکانون توجه
-
3.
نویسنده : کاظمی، سید عباس ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1376 - شماره 37 و 38 ISC (22 صفحه - از 136 تا 157 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیرفتار سازمانیاثربخشی سازمانیتئوریهای سازمانیکارکرد سازمانیکارکرد
-
4.
نویسنده : سیداصفهانی، میرمهدی ؛ فاتح راد، مهدی ؛
مجله:دانش مدیریت»بهار و تابستان 1382 - شماره 60 و 61 ISC (26 صفحه - از 99 تا 124 )
کلیدواژه ها:حرکت جوهریپویاییوحدت و تشکیک وجودپویایی سیستم ها
-
5.
نویسنده : آذر، عادل ؛ سیداصفهانی، میرمهدی ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1374 و بهار 1375 - شماره 31 و 32 ISC (10 صفحه - از 10 تا 19 )