-
1.
نویسنده : امینی، مائده ؛ محمدیان، ایوب ؛ کریمی، آصف ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 243 تا 268 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونپیشایندهانوآوری در بازاریابیکلاندادهتجزیهوتحلیل بازاریابیبازاریابیاطلاعاتمدیرپژوهشفنیBig Data Analyticsتجزیه و تحلیل بازاریابیسازمان
-
2.
نویسنده مسئول : روحانی، سعید ؛ نویسنده : صداقت، هادی ؛ محمدیان، ایوب ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 865 تا 887 )
کلیدواژه ها:فراترکیباینترنت اشیاتصمیمگیری چند متغیرهعظیمدادهتحلیل عظیمدادهشناساییاطلاعاتصنعت
-
3.
نویسنده مسئول : محمدیان، ایوب ؛ نویسنده : فرزانه، ماندانا ؛ جلالی، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 139 تا 159 )
کلیدواژه ها:نوآوریارزش تجاریتحلیلهای کلان دادههاکلاندادهها
-
4.
نویسنده مسئول : محمدیان، ایوب ؛ نویسنده : حیدری دهوئی، جلیل ؛ واشقانی فراهانی، فاطمه ؛ رفیعی، محمود ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کلاندادهخردهفروشیروش بهترین ـ بدترینروش شباهت به راهحل ایدئال (تاپسیس)آزمون تصمیمگیری و آزمایش ارزیابی (دیمتل)