-
1.
نویسنده : Jajarmi، Haniyeh ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2019، Volume 8 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 207 تا 226 )
کلیدواژه ها:VocabularyRetentionEmotioncyEmo sensory QuotientEmbodied CognitionMultisensory Learning.
-
2.
نویسنده : Zhaleh، Kiyana ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 118 تا 140 )
کلیدواژه ها:path analysisteacher burnoutAmbiguity ToleranceTeachers’ Conceptions of Intelligence (TCoI)
-
3.
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Makiabadi، Hossein ؛ Zabetipour، Mohammad ؛ Abbasnejad، Hannaneh ؛ Firoozian Pooresfahani، Aida ؛ نویسنده مسئول : Shayesteh، Shaghayegh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 173 تا 216 )
کلیدواژه ها:emotionemotional intelligenceSenseEmo-Sensory IntelligenceSensory Intelligence
-
4.
نویسنده : Javadimehr، Somayeh ؛ Hosseini Fatemi، Azar ؛ Ghonsooly، Behzad ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2017, Volume 9 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:Collectivist CulturesCognitive and Affective FactorsIndividualist CulturesMoral Competence
-
5.
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Ebrahimi، Shima ؛ Hasanzadeh، Saba ؛ Jajarmi، Haniyeh ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2022، Volume 11 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 95 تا 120 )
کلیدواژه ها:cultureaccreditationcultulingCultural Patterns