-
1.
نویسنده : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحه - از 322 تا 330 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان
نویسنده : فاطمی، سیدمنصور ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 صفحه - از 322 تا 330 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان