-
1.
نویسنده : رحیمی، افسانه ؛ یارمحمدیان، احمد ؛ عابدی، احمد ؛ فرامرزی، سالار ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1396 - شماره 28 رتبه د (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 45 تا 69 )
کلیدواژه ها:مشکلات رفتاریمهارت های اجتماعیاختلال اوتیسم با عملکرد بالامداخله گروهیشایستگی تحصیلی
-
2.
نویسنده : رحیمی، افسانه ؛ یاراحمدیان، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛ فرامرزی، دکتر سالار ؛
مجله:پژوهشهای روانشناختی»پاییز و زمستان 1397، دوره بیست و یکم - شماره 2 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 34 تا 57 )
کلیدواژه ها:اختلال اتیسم با عملکرد بالامداخله گروهی مهارت های اجتماعیمشکلات برون ریزی شدهمقیاس درجه بندی بهبود مهارتهای اجتماعی
-
3.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
نویسنده : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن