-
1.
نویسنده : صدرام، وحید ؛ ندیمی، حمید ؛
مجله:صفّه»بهار 1394، دوره بیست و پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 5 تا 18 )
کلیدواژه ها:آموزش طراحی معماریکرکسیون کلام محوردست نگاریتامل موازییادگیری تقلیدی
-
2.
نویسنده : کریمی مشاور، مهرداد ؛
مجله:باغ نظر»بهار 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 3 تا 12 )
کلیدواژه ها:سبک یادگیری همگراسبک یادگیری واگراآموزش طراحی معماریسبک یادگیری جذبکنندهسبک یادگیری انطباق یابنده
-
3.
نویسنده : کرباسی، عاطفه ؛ صدرام، وحید ؛
مجله:صفّه»تابستان 1395، دوره بیست و ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (16 صفحه - از 5 تا 20 )
کلیدواژه ها:تعلیم و تربیتآموزش طراحی معماریزمانمندی آموزش دانش طراحی معمار
-
4.
نویسنده : فرضیان، محمد ؛ کرباسی، عاطفه ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»پاییز 1393، دوره نوزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 87 تا 96 )
کلیدواژه ها:آموزش طراحی معماریآموزش یادگیرنده محورآموزش از راه ساختنطراحی توام با ساختتمرین معماری
-
5.
نویسنده : محمودی، سید امیر سعید ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»زمستان 1381، دوره هفتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 70 تا 79 )
کلیدواژه ها:نظرسنجیآموزش طراحی معماریدانشجویان معماریاساتید معماریروش های آموزش طراحینحوه ارزشیابی
-
6.
نویسنده : سلجوقی، نسرین ؛ نویسنده مسئول : احمدی، وحید ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»پاییز و زمستان 1402- شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 401 تا 418 )
کلیدواژه ها:نقددانشگاه شهید بهشتیآموزش طراحی معماریآتلیه معماریکرکسیونآتلیه پژوهشی
-
7.
نویسنده : ندیمی، حمید ؛ طباطبایی لطفی، زکیه السادات ؛ نویسنده مسئول : شریف زاده، سمیه ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1398، دوره بیست و چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:روایتپردازیسناریونویسیآموزش طراحی معماریفرآیند طراحی
-
8.
نویسنده مسئول : وهابی، سیده هورناز ؛ نویسنده : حجت، عیسی ؛
مجله:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1401، دوره بیست و هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:آموزش طراحی معماریآموزش مقدمات طراحی معمارینقد هدایتگردلالتهای تربیتی نظریه سازندهگرایی