-
1.
نویسنده مسئول : مظفری، عظیمه ؛ نویسنده : حیاتی، زهیر ؛ مظفری، افسانه ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1395 - شماره 107 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 113 تا 125 )
کلیدواژه ها:نیازسنجیعدم قطعیترضایتکتابخانه ملی ایرانمراجعانخوشهبندیالگوی کانوالگوریتم کا- میانگینکتابخانهکتابمراجعهکنندگان
-
2.
نویسنده : سازور، اعظم ؛ حسینی، میرزاحسن ؛ فرهمند، مژگان ؛
مجله:بهبود مدیریت»زمستان 1390 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:بیمه الکترونیکالگوی کانوهوش تجاریالگوی QFD
-
3.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ صالح زاده، رضا ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1391، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخوشه بندیالگوی کانوتوصیه خدماتAHP