-
1.
نویسنده : پژوهش جهرمی، امین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:مدل کسب وکارنوآوری در مدل کسب وکارانواع نوآوری در مدل کسب وکارعوامل موثر بر نوآوری
نویسنده : پژوهش جهرمی، امین ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:مدل کسب وکارنوآوری در مدل کسب وکارانواع نوآوری در مدل کسب وکارعوامل موثر بر نوآوری