-
1.
نویسنده مسئول : میرلطفی، محمود رضا ؛ نویسنده : شهرکی، سعیده ؛
مجله:پژوهش های روستایی»زمستان 1400 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 771 تا 781 )
کلیدواژه ها:آرمانگراییتوسعه روستاییتاکسونومیمنطقه سیستانروستائیان
-
2.
ارزیابی روند شکاف شاخص توسعه بهداشتی-درمانی بین شهرستانهای استان سمنان و کل ایران طی دوره 1393-1396
نویسنده : احمدی حاجی ابادی، سید روح الله ؛
مجله:رفاه اجتماعی»تابستان 1400 - شماره 81 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 167 تا 194 )
کلیدواژه ها:ایراناستان سمنانتاکسونومیآنتروپی شانونبهداشت درمان
-
3.
نویسنده : خادمی، حسین ؛ زارع پور، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1396، دوره چهل و نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:تاکسونومیتوسعهیافتگیدﻫﺴﺘﺎنشاخصهای توسعه سنجشعددیتوسعهروستاییشهرستان نیریزآباده طشکدرجۀ توسعهدرجۀ توسعهیافتگی
-
4.
نویسنده مسئول : حاجی زینالعابدینی، محسن ؛ نویسنده : جلالی دیزجی، علی ؛ دواشی، فرزانه ؛ رحمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 93 تا 115 )
کلیدواژه ها:تکنیک دلفیطبقهبندی موضوعیتاکسونومیکتابداری و اطلاع رسانی
-
5.
نویسنده : نازی، ایوب ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:تاکسونومیبندهشطبقهبندی علوم در ایران باستانکتابخانههای ایران باستانشاخههای علوم
-
6.
نویسنده مسئول : کیخا، احمد ؛ نویسنده : توفیقی، جعفر ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 301 تا 325 )
کلیدواژه ها:تاکسونومیحکمرانی دانشگاهمدیریت نوین دانشگاهذینفعان دانشگاه
-
7.
نویسنده : فتحی، علی ؛ موسی کاظمی، سیدمهدی ؛ رستمی، شاه بختی ؛ علی اکبری، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای برنامه ریزی شهری»پاییز 1396، دوره پنجم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 381 تا 403 )
کلیدواژه ها:شهرداریتحلیل عاملیتاکسونومیکرمانشاهتحلیل خوشهایبرخورداری
-
8.
نویسنده : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 76 تا 96 )
کلیدواژه ها:تاکسونومیخوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروری