-
1.
نویسنده : روحانی، امیررضا ؛ رضوانی، حمید رضا ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:مدل کسبوکارنقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط (E-SMEs)
-
2.
نویسنده : رضوانی، حمیدرضا ؛ روحانی، امیررضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:گونهشناسینقاط مرجع راهبردیراهبرد محصولکسبوکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط