-
11.
نویسنده : یزدانی، حمید رضا ؛ زارع میرک آباد، علی ؛ نصیری، محمد حسین ؛ اسد نژاد، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیمشتری گراییاقتصادخدماتیمشتریکارکنانبیمارستانپرستارانکیفیت خدماتخدمات
-
12.
نویسنده : مهرافروز، مصطفی ؛ مرتضوی، سعید ؛ کفاش پور، آذر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:عملکردمشتری گرایینیروی فروشمهارت های فروشفروش گراییتناوبفاعلزبانگروه اسمیردهزبان فارسیطبقهبندیکنشگر
-
13.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 119 تا 145 )
کلیدواژه ها:بازارگراییبازارگرایی در بنگاه های خدماتی و بانکهاایجاد هوشمندینشر هوشمندیمشتری گراییرقیب گراییبازارمقیاسبانکهای تجاریاطلاعات