-
1.
نویسنده : نظری، محسن ؛ ادیب حاج باقری، ثریا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریآسیبپذیریمنصفانهادراک قیمتیانصاف درکشده از قیمتخودروقیمترضایتقیمت منصفانهخریداران
-
2.
نویسنده : السان، مصطفی ؛
مجله:نامه مفید»اسفند 1385 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 79 تا 106 )
کلیدواژه ها:داوری آن لاینآیین داوریمنصفانهکنوانسیون 1958 نیویورکاجرای رای داوری و قانون حاکمداوریدادرسیحقوقالکترونیکیکنوانسیوناینترنتاختلافاترأی