-
1.
نویسنده : مرادیفر، سعیده ؛ امیدی، علی ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1397 - شماره 96 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 161 تا 196 )
-
2.
نویسنده : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ نویسنده مسئول : تقوا، محمدرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری