-
1.
نویسنده : مصر آبادی، جواد ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ استوار، نگار ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»پاییز 1384 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 11 تا 31 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیسازندهگرایینقشه مفهومییادگیری معنادارآزموندانشپژوهشمعلم
-
2.
نویسنده : عباسی، جواد ؛ عبدالله میرزایی، رسول ؛ حاتمی، جواد ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1388 - شماره 97 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 29 تا 52 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیپیش سازماندهندهساختنگرایینقشه مفهومییادگیری معنادارنقشه کشی مفهومینقشههای مفهومیشیمیآموزشبلومکاربردآزمون
-
3.
نویسنده : زیرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:روشهای آموزشیروش تلفیقییادگیری معنادارروش نقشه های مفهومیارزشیابی ساختگرایانهفرایندیاددهی و یادگیری
-
4.
نویسنده : میرزایی، رسول عبدالله ؛ حاتمی، جواد ؛ تقی زاده بروجنی، سوسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1389 - شماره 101 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:مفاهیم انتزاعییادگیری معنادارآموزش شیمیالگوی قیاسیالگوی بدیعه پردازی
-
5.
نویسنده : امینی فر، الهه ؛ بهاءلو هوره، کبری ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها:یادگیری معنادارمدلیابیتبدیلات لاپلاس
-
6.
نویسنده : کاردان حلوایی، ژیلا ؛ حاتمی، جواد ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیسازنده گرایینقشه مفهومییادگیری معناداردانش آموزان دوره متوسطهتجارب دبیران و اساتیدپیشرفت تحصیلی دانشآموزاناطلاعاتفراگیرانپژوهشآموزش