-
1.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
نویسنده مسئول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (9 صفحه - از 304 تا 312 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسه
-
2.
نویسنده مسئول : حاجی تبار فیروزجایی، محسن ؛
مجله:تدریس پژوهی»پاییز 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 209 تا 226 )
کلیدواژه ها:نگرش به علوممحیط کلاس درسادراک دانشآموزان از ارزیابیخودکارمدی تحصیلیدانشآموزانخودکارآمدی تحصیلیمحیط کلاسارزشیابی
-
3.
نویسنده : Amirian، Zahra ؛ Ansari، Atieh ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 27 تا 56 )
کلیدواژه ها:Engagementstate motivationTeacher interpersonal behaviorclassroom environment
-
4.
نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛ Por Karimi، Javad ؛ نویسنده مسئول : Keramati، Mohammad Reza ؛
مجله:Comparative Education»Summer 2021, Volume 4 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1374 تا 1392 )
کلیدواژه ها:genderdisciplinelife skillscooperative learningclassroom environmentQuality of Learning