-
11.
نویسنده : Farjami، Hadi ؛ Rahmani، Simindokht ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2016, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 165 تا 187 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersperfectionismEngagementteacher burnoutEFLMaslach Burnout Inventory
-
12.
نویسنده : Mahmoodi، Mohammad Hadi ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2014, Volume 6 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 89 تا 116 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersemotional intelligenceburnoutreflectivity
-
13.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Alibakhshi، Goudarz ؛ Molazehi، Habebeh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2014, volume 5 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersCritical Pedagogy (CP)ELT InstructorsSubject TeachersELTCPIranEFL
-
14.
نویسنده : Alibakhshi، Goudarz ؛ Rezaei Mezajin، Sohrab ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2013, Volume 5 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersCritical PedagogyViolation of CPEFLIranIranianOnTherefore
-
15.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Donyaie، Shadi ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2019، Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 79 تا 114 )
کلیدواژه ها:PerceptionEFL TeachersCritical Pedagogyreflective teachingClassroom Implementation
-
16.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Moosavi Avendi، Mina ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2019، Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 27 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersreflective teachingadvance organizersVideo RecordingColleagues‟ ReviewsSelf evaluation
-
17.
نویسنده : Rastegar، Mina ؛ Razmi، Mohammad Hasan ؛ Mohammadi Ghavam، Mahtab ؛
مجله:International Journal of Psychology»January 2011, Volume 5 - Number 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersemotional intelligenceEmotional Empathy
-
18.
نویسنده : Khany، Reza ؛ Malekzadeh، Parvin ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2015, Volume 9 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 37 تا 74 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersCreativityprofessional identityProfessional VitalityEFLTeachersTeacherSEM