-
1.
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛ نویسنده مسئول : محمدی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»بهار 1396 - شماره 109 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:نسخه خطیخدمتدهیرضایتمندی کاربرانکتابخانه آستان قدس رضویکتابخانهاطلاعاتکتابخانه ملی
-
2.
نویسنده : کرمی پاامامی، ثریا ؛ صیفوری، ویدا ؛ نویسنده مسئول : مرادی، محمود ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»بهار 1401، سال پنجاه و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:خدمات کتابخانهکتابخانه های دانشگاهیتجاریسازیگراندد تئوری
-
3.
نویسنده : رزمی شندی، مسعود ؛ نوروزی، یعقوب ؛ علپور حافظی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1399، سال پنجاه و سوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 35 تا 52 )
کلیدواژه ها:چارچوب مفهومیکتابخانه های دیجیتالمرور نظاممنداینترنت اشیاءخدمات کتابخانه ای.اطلاعاتکتابخانه دیجیتال
-
4.
نویسنده : قاسمی، رضا ؛ نویسنده مسئول : غفاری، سعید ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:بحرانکووید- 19همهگیریکتابخانههای دانشگاهی اصفهانسرویسهای کتابخانهای
-
5.
نویسنده مسئول : نجفقلی نژاد، اعظم ؛ نویسنده : شاکری، صدیقه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیکتابخانههای مرکزیکووید-19خدمات کتابخانهخدمات غیرحضوری
-
6.
نویسنده : خلیلیان، سعیده ؛ نویسنده مسئول : پشوتنی زاده، میترا ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 118 تا 141 )
کلیدواژه ها:رسانهکتابخانه عمومیخدمات کتابخانه ایجذب نوجوانان
-
7.
نویسنده مسئول : Mohammadi، Mahdi ؛ نویسنده : Ezadi Yegane، Mehri ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:library servicesAcademic libraryIoT technology
-
8.
نویسنده مسئول : Najafgholinejad، Azam ؛ نویسنده : Shakeri، Sedigheh ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:library servicesUniversity LibrariesOnline ServicesCoronacovid-19digital services