-
1.
نویسنده : قربانی، بدیع ؛ تربتی، سروناز ؛ نویسنده مسئول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»تابستان 1401-شماره 90 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 329 تا 364 )
کلیدواژه ها:تلویزیونرادیومهارتهای زندگیمصرف رسانهایشهروندان تهرانی.
-
2.
نویسنده مسئول : یادگاری، محمدحسن ؛ نویسنده : منتظرقائم، مهدی ؛ کاشفی فر، مهدی ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»تابستان 1401-شماره 90 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:نسلمصرف رسانهایجامعهپذیری رسانهاینسلهای رسانهایتمایزات نسلی
-
3.
نویسنده : اسکندری، سمانه ؛ حکیمی نیا، بهزاد ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»پاییز 1397 - شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیرسانههای جمعیعدالت رویهایاحساس عدالتمصرف رسانهای
-
4.
نویسنده مسئول : قنبری، سعید ؛ نویسنده : جوادی، سوده ؛ عبداللهی، داوود ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 112 تا 142 )
کلیدواژه ها:اینترنتاستفاده و خشنودیمصرف رسانهایمخاطب فعالمحتوای دینیرسانههای برخط
-
5.
نویسنده مسئول : باقری، معصومه ؛ نویسنده : بوداقی، علی ؛ کرمی، فروزان ؛
مجله:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»پاییز 1401 - شماره 72 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 7 تا 56 )
کلیدواژه ها:کلیشههای جنسیتیمصرف رسانهایGender stereotypesاحساس عدالت اجتماعیMedia ConsumptionIntergenerational Social Mobilityتحرک اجتماعی بیننسلیFeeling of Social Justiceاجتماعیزنانسرمایه اجتماعیمدلرسانهای
-
6.
نویسنده مسئول : مرادی، رامین ؛ نویسنده : خانمحمدی، احسان ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1399 - شماره 77 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها:هویت ملیدینداریهویت قومیمصرف رسانهایسرمایۀ اجتماعیپایگاه اقتصادی - اجتماعی
-
7.
نویسنده : فتحی، حبیب اله ؛ جعفری، علی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1396 - شماره 9 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 221 تا 255 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفدانشجوسبک زندگیمصرف رسانه ایدانشگاه آزاد واحد اردبیلمصرفدانشجویانتغییر سبک زندگیماهوارهدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
-
8.
نویسنده : بهشتی، سید صمد ؛ خانمحمدی، احسان ؛
مجله:جامعه شناسی کاربردی»زمستان 1399 - شماره 80 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:آگاهی سیاسیمصرف رسانهایادراک از فسادروند فسادجهتگیری ارزشی مدرن