-
1.
نویسنده : نجفی پازکی، معصومه ؛
مجله:تعلیم و تربیت»پاییز 1393 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 45 تا 72 )
کلیدواژه ها:inferencetext comprehensioneducational interventionconstructivist modelPIRLS
-
2.
نویسنده : اقدسی، سمانه ؛ کیامنش، علیرضا ؛ مهدوی هزاوه، منصوره ؛ صفرخانی، مریم ؛
مجله:تعلیم و تربیت»پاییز 1393 - شماره 119 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 93 تا 120 )
کلیدواژه ها:teacherTIMSSclassroomPIRLSstudent interactionsuccessful schools