-
1.
نویسنده مسئول : فرامرزی، سالار ؛ نویسنده : کشمیرشکن، مهدیه ؛ عابدی، احمد ؛
مجله:عصب روانشناسی»تابستان 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:دانشآموزاناختلال یادگیری خاصمهارتهای عصب روانشناختیراهنمای جمله فلپس
-
2.
نویسنده مسئول : دهقانی، یوسف ؛ نویسنده : حکمتیان فرد، صادق ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 135 تا 159 )
کلیدواژه ها:باورهای فراشناختیخودناتوانسازیتنظیم شناختی هیجانخوشبینی تحصیلیاختلال یادگیری ویژه
-
3.
نویسنده : خلیلی، مرضیه السادات ؛ حسن زاده، رمضان ؛ نویسنده مسئول : عمادیان، سیده علیا ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»تابستان 1401 - شماره 94 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییاجتناب شناختیاختلال یادگیری خاصبازتوانی شناختی رایانهایآموزش توجه بر اساس برنامه فلچر
-
4.
نویسنده مسئول : شیخ الاسلامی، علی ؛ نویسنده : سیداسماعیلی قمی، نسترن ؛ بشیرگنبدی، سپیده ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:مداخلهی رایانه-محور کاپیتانلاگعملکرد برنامهریزی-سازماندهیاختلال یادگیری خاصدانشآموزانبرنامه
-
5.
نویسنده : خزائی، فاطمه ؛ سعیدی، زهرا ؛ خزائی، ام البنین ؛ امین یزدی، سیدامیر ؛
مجله:رویش روان شناسی»فروردین 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 39 تا 48 )
کلیدواژه ها:بیش فعالینارسایی های ویژه در یادگیریاختلال نقص توجهمشکلات یادگیریاختلالکودکان مبتلا به اختلال بیشفعالیاختلال نقص توجه بیشفعالیکودکان
-
6.
نویسنده : Friedony، Elham ؛ Kouroshnia، Maryam ؛ Barzegar، Majid ؛ نویسنده مسئول : Bagholi، Hosein ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»June 2021, Volume 3 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 105 تا 117 )
کلیدواژه ها:Cognitive Emotion RegulationSpecial learning disorderParental Acceptancecommunication-emotional skillsparental self-efficacy
-
7.
نویسنده مسئول : Rezaei Mirza، Zahra ؛ نویسنده : Ahmadi Ghaleh، Seyed Abdolah ؛ Nasiri، Zahra ؛ Taheri، Zahra ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»June 2022, Volume 4 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 377 تا 387 )
کلیدواژه ها:تحمل پریشانیکیفیت زندگیاختلال یادگیری خاصمهارت های مثبت اندیشیquality of lifeSpecial learning disorderdistress tolerancepositive thinking skills