-
1.
نویسنده : ملک محمودی، وحید ؛ زهره وندیان، کریم ؛ نویسنده مسئول : مندعلی زاده، زینب ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:پیشگامیباشگاه ورزشیعملکرد نوآوریساختار نوآوریقابلیت نوآوری.
-
2.
نویسنده : حیدری، محمد جواد ؛ نادری نسب، مهدی ؛ نویسنده مسئول : صفاری، لیلا ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1402 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 143 تا 163 )
کلیدواژه ها:فوتبالشبکه اجتماعیباشگاه ورزشیکانون هواداران
-
3.
نویسنده مسئول : شیروانی، طهماسب ؛ نویسنده : زهره وندیان، کریم ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 361 تا 377 )
کلیدواژه ها:مربیگریحداقل مربعات جزئیباشگاه ورزشی
-
4.
نویسنده : سواری نیکو، پروانه ؛ نویسنده مسئول : آصفی، احمدعلی ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 121 تا 137 )
کلیدواژه ها:کارکردهای شناختیباشگاه ورزشیکارکردهای تنظیمیکارکردهای هنجارینهادینه کردن اخلاق
-
5.
نویسنده : ذالنوری، مهیار ؛ نویسنده مسئول : موسوی راد، سیده طاهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1398 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 227 تا 243 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریباشگاههای ورزشیگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازار
-
6.
نویسنده مسئول : براخاص، حسین ؛ نویسنده : همتی نژاد، مهرعلی ؛ بنار، نوشین ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:استراتژی تمایزعملکرد کسب وکارمدیریت دانش مشتریباشگاه ورزشیبازاریابی صدای مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : کرمانی، مهدی ؛ نویسنده : اصغرپور ماسوله، احمدرضا ؛ خلق ذکرآباد، فاطمه ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1399 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 63 تا 91 )
کلیدواژه ها:زیباییزنانسلامتورزشباشگاه ورزشی
-
8.
نویسنده : محمودی، محسن ؛ آقائی، نجف ؛ نیکروان، محمد ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 189 تا 204 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبازارگراییوفاداریمشتریان و باشگاه ورزشیوفاداری مشتریبازاروفاداری مشتریان