-
1.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 145 تا 177 )
کلیدواژه ها:گردشگریدلبستگی ایمنکووید-19ایمننیات تجربی آتیسفرمقاصد
-
2.
نویسنده : فاضلی، نعمت الله ؛ اکبری، زهرا ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدرنیتهسکولاریسمزائر سنتیزائر مدرنزائر گردشگرسنخهای زیارت
-
3.
نویسنده : طولابی، زینب ؛ نصرالهی وسطی، سیمین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 111 تا 127 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریگردشگرقصد سفرمنابع اطلاعاتتصویر ذهنی از مقصدگردشگرانمنابع اطلاعاتیتصویرمقصدذهنیتصویر ذهنی از مقصد گردشگریتصویرذهنیلرستانمقصد گردشگری
-
4.
نویسنده مسئول : قهرمان، آرش ؛ نویسنده : نعمتیان، ساره ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:رابطه اجتماعیگردشگرمیزباناختلال رابطه ای
-
5.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:برنامه ریزی توسعه شهری و منطقه ای»بهار 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم (25 صفحه - از 182 تا 206 )
کلیدواژه ها:گردشگری شهریگردشگرفراترکیبمالکیت روانشناختی
-
6.
نویسنده : ایمانی، عباس ؛ تاجفر، رضا ؛ نویسنده مسئول : بیژنی، علی ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 313 تا 329 )
کلیدواژه ها:سیاست خارجیگردشگرگردشگری سلامتگردشگری دینیچشم انداز 1404
-
7.
نویسنده : طغرایی، محمد تقی ؛ شفیعی، زاهد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگرحملونقلرضایت گردشگررضایت گردشگرانرضایت گردشگران داخلیپژوهش
-
8.
نویسنده : شهرابی فراهانی، مهدیه ؛
مجله:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:ابررویداد مذهبی اربعینادراک معنویحقیقت باطنیگردشگر
-
9.
نویسنده مسئول : حسنی طالش، محسن ؛ نویسنده : پورامینی، زهرا ؛ ساریخانی ساریخان بیگلو، عادل ؛
مجله:علوم و فنون مرزی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 30 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکانورضایتمندی مشتریان
-
10.
نویسنده : خوان خرازیان، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات مرزی»بهار 1398 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:نوآوریگردشگریرضایتخدماتجلفاکارکنان مرزبانبـامرزیمشتری