-
1.
نویسنده : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 173 تا 189 )
کلیدواژه ها:برندسازی شهریبرند شهریبازاریابی شهری
-
2.
نویسنده مسئول : ربانی، رومینا ؛ نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها:راهبردصنعت گردشگریبرندسازیبرند شهری
-
3.
نویسنده مسئول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ نویسنده : راز، شاهین ؛ هادیزاده، قاسم ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 581 تا 591 )
کلیدواژه ها:گردشگرانمعادلات ساختاری تفسیریبرندشهری
-
4.
نویسنده مسئول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجله:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 256 تا 277 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریبرندسازیشهر سهندرقابت -پذیری
-
5.
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ نصیری، اسماعیل ؛ شهرستانی، مهران ؛
مجله:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1403، دوره پنجاه و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:گردشگریمقصدبرندقصد بازدید و توصیهجغرافیایی انسانی