-
1.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ نصیر، ملیکا ؛ نویسنده مسئول : عموئی اوجاکی، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 95 تا 115 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزشتکنیک نردبانیماتریس استنباطینظریه ابزار-هدفنقشه سلسله مراتبی ارزش
-
2.
نویسنده : باباپور، اصغر ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 51 تا 61 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکزنجیره ارزشبازارهای صنعتیالگوی کسب و کار