Category (Article count) |
---|
مدیریت 13 |
میان رشته ای 3 |
جغرافیا 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 25 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 14 |
الف 4 |
Science-Research 3 |
-
11.
Writer : باشکوه، محمد ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 85 to 107 )
Keywords:یکپارچگی زنجیره تامینصنعت غذااستراتژیهای ترفیع رانشرویکرد کیندر و جنتلرPush Promotion Strategires / Kinder And Gentler Approach / Supply Chain Integration / Food IndustryPush Promotion StrategiresKinder And Gentler ApproachSupply chain integrationFood Industry
-
12.
Writer : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 229 to 249 )
Keywords:عوامل سازمانیعوامل شخصیتوسعه محصولات جدیدنوآوری مشترکCo-InnovationNew product developmentPersonal factorsOrganizational Factorsبانکسازمانیمشتریانپژوهشذینفعانعوامل
-
13.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : ابراهیم پور، حبیب ؛ لطفی، شراره ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:حکمرانی و توسعه»پاییز 1400 - شماره 3 (25 page(s) - From 104 to 128 )
Keywords:خودکارآمدیکار تیمیآوای سازمانیسرمایه روانشناختیتوسعه حرفهایorganizational voiceprofessional development of employeesPsychological Capitalتوسعه حرفهای کارکنان
-
14.
Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛ Writer : زارعی، قاسم ؛ کاظمی، زهرا ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 73 to 100 )
Keywords:بخشبندیرضایت مشتریانکاراییکیفیت خدماتEfficiencySegmentationcustomer satisfactionquality of service
-
15.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نوری نژاد، جاوید ؛
Journal:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 44 to 72 )
Keywords:آمیخته بازاریابی سیاسیارزش ویژه برند احزاب سیاسیتعهد رای دهندگانوفاداری رای دهندگانبازاریابی سیاسیPolitical MarketingPolitical Marketing MixBrand Equity of Political PartiesVoter CommitmentVoter Loyalty
-
16.
Writer : زارعی، قاسم ؛ شرفی، توکل ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (34 page(s) - From 184 to 217 )
Keywords:سقف شیشهایشرکت ملی نفت ایرانروش کیوارتقای زنانWomen's PromotionGlass ceilingQ MethodNational Iranian Oil Company
-
17.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : سلطانی، میلاد ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (31 page(s) - From 184 to 214 )
Keywords:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل اجتماعیعوامل فناوریرویکرد فراتحلیلsocial factorsMeta-analysis approachOrganizational FactorsIndividual FactorsTechnology Factors
-
18.
Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ Writer : ابراهیم پور، حبیب ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1401، سال چهارم - شماره 6 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 78 to 98 )
Keywords:شهرداریرهبری اخلاقیتغییرات سازمانیهوش فرهنگیهوش سیاسیEthical LeadershipMunicipalityorganizational changePolitical IntelligenceCultural intelligenceکارکنانمدیرانمدل
-
19.
Corresponding Author : رحیمی کلور، دکتر حسین ؛ Writer : کاظمی، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (5 page(s) - From 181 to 185 )
Keywords:صنعت بیمههمدلیهویت سازمانیجو اخلاقی نیروی فروششادکامی سازمانیEthical climate of sales forceOrganizational happinessEmpathyInsurance industryOrganizational identity
-
20.
Corresponding Author : باشکوه، دکتر محمد ؛ Writer : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 140 to 168 )
Keywords:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برندSocial interactionbrand loyaltyConsumer relationships with the brandsocial business platformfeatures related to quasi