keyword رسانۀ اجتماعی / (124 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Corresponding Author : سلام زاده، آیدین ؛ Writer : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1401 - شماره 1 (23 page(s) - From 30 to 52 )
Keywords:مزیت رقابتیرسانه اجتماعیانتخاب مقصدرویدادهای گردشگریTourism eventssocial mediaDestination selectionCompetitive Advantageگردشگریپژوهشسفر
-
42.
Writer : صادقی، احمد ؛ کریم، اسراء ؛ Corresponding Author : نفیسی، وحید ؛
Journal:سیاست های راهبردی و کلان»بهار 1401 - شماره 37 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 75 to 97 )
Keywords:اعتمادکیفیت دانشرسانۀ اجتماعیاجماع دانشغنای دانشknowledge qualityknowledge consensusknowledge richness.Trustsocial media
-
43.
Writer : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ Corresponding Author : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (6 page(s) - From 159 to 164 )
Keywords:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.ethicssocial mediaCustomer TrustMarketing
-
44.
Corresponding Author : خدایاری، بهناز ؛ Writer : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 page(s) - From 1814 to 1832 )
Keywords:رسانه اجتماعیروابط برندانتقال اعتمادجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانbrand relationshipsfan communityTrust TransferHackingConsumer Engagementsocial mediaمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
45.
Writer : ساعت چیان، وحید ؛ قربانی، محمد حسین ؛ ایزدخواه، امیر ؛ Corresponding Author : محمودی، احمد ؛
Journal:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1401 - شماره 66 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 251 to 268 )
Keywords:اوقات فراغتمجازیورزشعوامل زمینهایرسانه اجتماعیاطلاعاتنقش
-
46.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
Writer : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ Corresponding Author : سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 113 to 133 )
Keywords:رسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیبازاریابی دیجیتالDigital marketingDomestic ProductInfluencer MarketingInfluencer Social Mediasocial mediaپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
47.
Writer : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ Corresponding Author : وحدتی، حجت ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 304 to 335 )
Keywords:نگرشرسانه اجتماعیتقلب فریبنده و غیرفریبندهقصدخرید.سبکزندگیdeceptive and non-deceptive fake productslifestylesocial mediaPurchase Intentionattitudeمصرفقصدتقلبیمحصولاترسانههای اجتماعیجعلی
-
48.
Writer : مهدویان، آرزو ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک Ranking ملی (27 page(s) - From 545 to 571 )
Keywords: ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ رﺳﺎﻧﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺴﺐوﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ
-
49.
Writer : افقهی، اسماعیل ؛ مهدیون، روحاله ؛
Journal:علوم خبری»زمستان 1400 - شماره 40 (47 page(s) - From 11 to 57 )
Keywords:گفتمان خبریتحلیل گفتمان فوکوییتوییتررسانه اجتماعیرویدادهای متاورسیmetaverse eventsFoucauldian discourse analysissocial mediaTwitterNews Discourse
-
50.
Corresponding Author : تقوی فرد، محمدتقی ؛ Writer : حجازی نیا، رویا ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 Ranking الف (Ministry of Science (35 page(s) - From 2 to 36 )
Keywords:مدیریت بحرانمدل بلوغرسانه اجتماعیدولت الکترونیک 2.0E-Government 2. 0crisis managementsocial mediamaturity model
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (40 Article)
- علمی-پژوهشی (13 Article)
- الف (12 Article)
- ملی (4 Article)
- بین المللی (3 Article)
- A (2 Article)
- B (2 Article)
- A+ (1 Article)
- ج (1 Article)
- د (1 Article)