الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 11 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ سلطانی، مرتضی ؛ صفایی، مریم ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1402، دوره بیست ویکم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 140 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:نظریة دادهبنیاداستقرار سیستمپرداخت همراهطراحی چارچوب استقراراستقرارکاربرانپرداخت همراهمصاحبهبانکتراکنش
-
2.
مؤلف : عیسی آبادی، محمد ؛ وارسته، حامد ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 631 إلی 648 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریاستراتژیاستراتژیهای لجستیکاثربخشی خدمت مشتری
-
3.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنايیج، اسدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (19 صفحة - من 117 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههای خریدانگیزههای خرید لذتگراییانگیزههای خرید مطلوبیتگراییمرور نظاممند
-
4.
مؤلف : بیاضی طهرابند، علی ؛ خداد حسینی، دکتر سید حمید ؛ دانایی فرد، دکتر حسن ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، دکتر اسدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 114 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیپیامدتفکر استراتژیکعناصرپیشران
-
5.
كاتب مسؤول : دیلمی عضدی، آرمان ؛ مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 13 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتنظریه داده بنیاد چندگانهسازگاری مدل کسب وکارپیشران های محیطیسازگاری مدل کسب و کارپیشرانپژوهشBusiness Modelبازارمفهوم
-
6.
مؤلف : کردنايیج، اسدالله ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی علت محورمیزان مشارکت شرکتپیشینه شرکتاهمیت علت اجتماعیپاسخ مصرف کننده
-
7.
مؤلف : عابدین، بهاره ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 53 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیاددستور کار استراتژیکتغییرات استراتژیک
-
8.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ حسینی، سید حمید خداداد ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1395 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 169 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه نهادیرویکرد رابطه¬ایقابلیت¬های پویا
-
9.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1395، دوره بیستم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 81 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مزيت رقابتيسرمايه اجتماعي برون مدير محورسرمايه اجتماعي برون سازمان محور
-
10.
مؤلف : اکبری امامی، شهناز ؛ مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1395، دوره بیستم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 103 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیاجرای استراتژیاجرای موفق استراتژیرويكرد رفتاری