الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 20 |
میان رشته ای 4 |
جغرافیا 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اقتصاد 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 34 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 17 |
الف 7 |
د 1 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 70 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
2.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 410 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبازار هدفبازاریابی محتواییسهم از بازار
-
3.
مؤلف : درویشی، محمد رضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1401 - شماره 74 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگایلامپالایشگاه گازفرهنگ فروشفـروشبـابــابــههــابـهروش
-
4.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1401 - شماره 106 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 94 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییر سازمانیمدل مدیریت تغییر پروسی (آدکار)مدل بلوغ بازاریابی صنعتی
-
5.
مؤلف : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
6.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 109 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
7.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
8.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
9.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 302 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
-
10.
مؤلف : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 صفحة - من 138 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینشبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغاتکاربرانتبلیغاتاطلاعاتخرید آنلاینشبکههای اجتماعیخلاقیت