کلمة المفتاح جذابیت فیزیکی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحة - من 160 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
2.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحة - من 52 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاستحکام رابطهاینفلوئنسراعتماداینفلو ئنسرهابازاریابیاینفلوئنسرها
-
3.
مؤلف : داوری، امین ؛ باقری آزاد، شیدا ؛ زینلی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (10 صفحة - من 355 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب همسرشجاعتجذابیت فیزیکینوع دوستی
-
4.
مؤلف : هاشمی، زینب ؛ سنگور صویلات، کوثر ؛ عساکره، جلال ؛
مجلة:جامعه شناسی فرهنگی»تابستان 1398، دوره یکم - شماره 2 ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:آزمایشزیباییسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیجمعیتشناسیجذابیت فیزیکیحفرههای ساختاری
-
5.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ