کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (120 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ كاتب مسؤول : ملوکی، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (28 صفحة - من 2974 إلی 3001 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
2.
مؤلف : روزگار، امیر حسین ؛ محمدی نیا، امید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (7 صفحة - من 215 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیرضایت مشتریاناخلاق و احکام کسب وکاراخلاق حرفه ای در بانکداریمدیریت اسلامی بانک
-
3.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
4.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحة - من 437 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
-
5.
مؤلف : سوهانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برند
-
6.
مؤلف : خورسندی، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 849 إلی 857 )
الکلمات المفتاحية:رقابترضایت مشتریانعملکرد مالیسیستم مدیریت کیفیتایزو 9000
-
7.
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدتبلیغات شفاهی مثبت
-
8.
مؤلف : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحة - من 395 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
9.
مؤلف : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 صفحة - من 342 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریرضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- ب (19 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- B (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)