کلمة المفتاح محصولات ارگانیک / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
2.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 59 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
3.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
4.
مؤلف : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (15 صفحة - من 8163 إلی 8177 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزتحلیل شبکه ایمحصولات ارگانیکدغدغه زیست محیطیشرکت طبیعت زندهمحصولاتمحیطمحیط زیستزیستمحیطیاطلاعاتمصرفمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : دهقان نیری، عطیه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (26 صفحة - من 504 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:محصولات ارگانیکتئوری داده بنیادرفتار مصرفکنندهرفتار خریدمصرف
-
6.
مؤلف : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : بختیاری، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک
-
7.
مؤلف : محمدی، امید ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزمحصولات ارگانیکمدل توسعهایتبلیغات سبزطبیعت زنده
-
8.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 175 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشکمحصولات ارگانیکتحلیل معادلات ساختاریدانش اقناعی
-
9.
مؤلف : کهن زاهدانی، بنت الهدی ؛ میرابی، وحید رضا ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 195 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:محصولات ارگانیکبرند سازیاخلاق
-
10.
مؤلف : غلامپور، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»زمستان 1398 - شماره 44 التصنيف A+ (Azad University (28 صفحة - من 31 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمرسانه های اجتماعیمحصولات ارگانیکالگوی بازاریابیمحصولات غذایی و نوشیدنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)