کلمة المفتاح مدل موفقیت / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Anvari، Mahdi ؛ مؤلف : Pilevar، Abdolhamid ؛ Dezfoolian، Mirhosein ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»زمستان 1402 - شماره 33 (11 صفحة - من 100 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکسب و کارهای کوچک و متوسطمدل موفقیتابزارهای فناوری مالی نوین (فین تک)new financial technology tools (Fintech)small and medium businessessuccess modelInformation technology
-
2.
مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت
-
3.
كاتب مسؤول : کامکاری، کتایون ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1398 - شماره 46 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدل موفقیتالمپیک و داده بنیاد
-
4.
مؤلف : پاشایـی، سجـاد ؛ عبـدوی، فـاطمه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1396 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت دانشمدل موفقیتمدیریت ارتباط با مشتری ورزشی
-
5.
مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ پاشائی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 923 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدل موفقیتخدمات ورزشی
-
6.
مؤلف : محمودی، احمد ؛ مهدوی، دکتر عبدالمحمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحة - من 878 إلی 900 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مدل موفقیتفن آوری / سازمانی / مشتری عوامل گرایش
-
7.
مؤلف : نیک نفس، علی ؛ كاتب مسؤول : الهی، شعبان ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1390 - شماره 66 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانمدل موفقیتطرح ملی نرمافزارهای متن بازسنجش موفقیتکاربرانمتن بازاطلاعاتهـانرمافزارهایرضایت کاربر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)