کلمة المفتاح بازاریابی اخلاقی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رنگرز جدي، محمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 62 (31 صفحة - من 241 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارتجارتبازاریابی اجتماعیبازاریابی اخلاقی
-
2.
مؤلف : براتی، محمدجواد ؛ كاتب مسؤول : عسگری، محمدهادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیبازاریابی اخلاقیاحیاء خدماتپوشاک ال سی من
-
3.
مؤلف : فلاح چم آسمانی، فریناز ؛ آقاجانی، دکتر مجتبی ؛ كاتب مسؤول : لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 84 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمحتوای دیجیتالبازاریابی اخلاقیمحصولات دانش بنیان
-
4.
مؤلف : محمدزاده چمتویی، محدثه ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلیپور سلیمانی، دکتر علی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 94 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکبازاریابی اخلاقیآموزشگاه فنی و حرفه ایصنایع آموزشی
-
5.
مؤلف : زینلی، سجاد ؛ مهرابی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، دکتر فریدون ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 148 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولپتروشیمیبازاریابی اخلاقی
-
6.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
7.
مؤلف : نوروزی، عبدالرحیم ؛ عیوضی حشمت، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 126 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی اخلاقیقصد خرید خدمات
-
8.
مؤلف : رضایی، ماندانا ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی، تحفه ؛ كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 188 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:محصولات غذاییشبکه های اجتماعی.بازاریابی اخلاقی
-
9.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 299 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبازاریابی اخلاقی
-
10.
كاتب مسؤول : حسینی، سید محمود ؛ مؤلف : صدرزاده، مهدی ؛ قره چه، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابیبازاریابی اخلاقیمرور نظام مندمولفه های بازاریابی اخلاقیصنایعصنایع غذاییمشتریمشتریانپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (12 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)