کلمة المفتاح برند لوکس / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 51 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : پودات، محمدعلی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 179 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پوشاکبرند لوکسهواداری برندهویتیابی مصرفکننده بابرندبرنـدبرنــدوفـاداری بـه برنـدبـابــر
-
3.
مؤلف : سواد کوهی ماهفروجکی، مهدی ؛ عبدی، جلال ؛ غفوری، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 68 (جلد هفتم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برند لوکسدلبستگی برندقصد خرید مشتریکالاهای اصلیکالاهای تقلبی
-
4.
مؤلف : حسینی بیدختی، مریم ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سنگ سفیدی، نگار ؛ بهپور، الهام ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (15 صفحة - من 494 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:فرانوگراییرفتار مصرف کنندهبرند لوکسنگرش مصرف کننده
-
5.
مؤلف : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ موسوی، سید سیامک ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 317 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:سنقصد خریدبرند لوکسعملکردهای نگرشفرایند توسعه هویت
-
6.
مؤلف : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ موسوی، سید سیامک ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 317 إلی 334 )
-
7.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ كاتب مسؤول : داداشی، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1399 - شماره 27(جلد دوم) (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪقصد خردﺑﺮﻧﺪ ﻟﻮﮐﺲﻧﮕﺮش ﻧﺎم ﺗﺠﺎریﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا
-
8.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : زرین فرد، نرگس ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 3 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهبرنـدارزشبـاهـا
-
9.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
10.
مؤلف : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 178 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:انگیزۀ اخلاقیانگیزۀ روانشناختیبرند لوکس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)